Súlycsökkentés

Fogyni, vagy nem fogyni? Ez itt a kérdés. Kóros soványság, kóros kövérség.Hol található az egészséges középút anélkül, hogy szervezetünk károsodna? Beszéljük meg!

Friss topikok

  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:52) A fogyi- és masszázsöv
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:52) Divattá vált "ana"-nak lenni?
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:51) Az egészséges életmód
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:50) Az elhízás okairól
  • Ungvári Dia: Én nagyon kiváncsi vagyok mi ez a betegség ? Én már nem vagyok fiatal, most diagnoztizálták nálam ... (2008.03.29. 18:42) Anorexia-ami már betegség

Google hírdetések

Feedek

Elindult a Nagy Fogyás

2007.10.10. 09:00 | naturalpatika | 3 komment

Mint tegnap írtam, rászántam az időt és megnéztem a Nagy Show első részét.
Legközelebb stopperrel ülök a fotelba.Na,nem azt akarom mérni, hogy a résztvevők mennyi idő alatt futják le a távot, hanem kíváncsi vagyok, mennyi a tényleges műsoridő és a reklámok aránya.Csak azért mondom ezt, mert tegnap szimultán megnéztem egy krimit is közben és semmiről nem maradtam le sem itt, sem ott.

Minden tiszteletem ezé a 10 emberé.Elhatározásukat az bizonyítja a számomra, hogy meg merték mutatni a testüket pőre valóságukban a nagyközönség előtt.

Fogyás terén nem lettem okosabb, legfeljebb kaptam egy ötletet, hogy a lecsót csirkehússal is lehet enni (már aki szereti a tápos csirkét) -ez sosem jutott volna eszembe magamtól.

A mérlegelésnél rögtön arra gondoltam, miért nem  a testtömeg (BMI) indexet számolják alapból.Ugyanis minden ember anyagcseréje más.Kisebb tömegből meg eleve kevesebbet lehet egyszerre fogyni, így szerintem nem reális a versenyzők összehasonlítása.
A szubjektív alapon történő kiszavazás sem tetszik.Ez itt nem túlélőtábor, hanem fogyitábor.Aki kevesebbet teljesít (BMI szerint),az essen ki.Végül is a fogyás a cél.

Ui.: Most végül is,ez kinek a versenye? Norbié és Alexandráé, vagy a résztvevőké?

Címkék: verseny egészség norbi életmód fogyókúra alexandra a nagy fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://sulystop.blog.hu/api/trackback/id/tr47191933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sgreta 2007.10.12. 14:57:19

Hát nem nagy szám ez aNagy fogyás!

naturalpatika · http://naturalpatika.hu 2007.10.12. 15:15:48

Nekem sincs nagy véleményem a műsorról.Igaz, nem is vártam többet, mint amit láttam.

Nagy Helena · http://www.egeszsegmegorzes.com 2007.10.13. 23:20:01

Én nagyon tiszteletreméltónak tartom, hogy le szeretnének fogyni és vállalták ezt a tortúrát is ezért !
iszonyúan megterhelheti ilyen súly a szervezetüket és a mozgásukat is. Ilyenkor jönnek a különféle betegségek egymásra épülve, nagyon kell vigyázniuk, hogy milyen ütemben végzik a kúrát és hogy a szervezetüknek megfelelő legyen a módszer, hiszen minden szervezet más s ha nem a számára megfelelő módszert alkalmazza veszélyes lehet. Nem láttam a műsort csak a z óriásplakátot, de feltételezem, hogy orvosi ellenőrzés mellett folyik a kúra és nem lesz semmi gond csak siker. Drukkolok nekik, már csak azért is, hogy ha sikerül egy ideális testsúlyt elérniük az meg is maradjon.
Sk sikert nekik innen is ! Helena
süti beállítások módosítása