Súlycsökkentés

Fogyni, vagy nem fogyni? Ez itt a kérdés. Kóros soványság, kóros kövérség.Hol található az egészséges középút anélkül, hogy szervezetünk károsodna? Beszéljük meg!

Friss topikok

  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:52) A fogyi- és masszázsöv
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:52) Divattá vált "ana"-nak lenni?
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:51) Az egészséges életmód
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:50) Az elhízás okairól
  • Ungvári Dia: Én nagyon kiváncsi vagyok mi ez a betegség ? Én már nem vagyok fiatal, most diagnoztizálták nálam ... (2008.03.29. 18:42) Anorexia-ami már betegség

Google hírdetések

Feedek

Ma indul a Nagy Fogyás!

2007.10.09. 20:00 | naturalpatika | Szólj hozzá!

Bár eléggé megutáltatták velem régebben a valóság show nézését, ma este mégis szánok rá időt,hogy a tv elé üljek.

Két héttel ezelőttig azt sem tudtam, hogy ilyen műsor készül, itt a neten hallottam róla először.Azóta sem néztem utána, de a címéből gondolom, fogyni akarnak egy páran.

Már előre hallom leki füleimmel, amikor az ország fele sóhajtozva fogadkozik.-Én is lefogyok!Miért pont nekem ne sikerülne? Holnaptól nem eszem meg a töltött káposztát,sült oldalast és a körömpörköltet.Sem.Felvirágoztatom hazánk gyümölcstermelőit.Meg Norbit és Alexandrát.

Mondjuk az nem lenne baj, ha leszoktatnák a fiatalokat a hamburgerről,gyrosról,szalmakrumpli hegyekről és kóláról,de nem hiszem,hogy ez a korosztály kíséri figyelemmel e műsort.

Bevallom őszintén: egészségügytől fertőzötten, kritikus szemmel figyelek majd.A drasztikus fogyás veszélyes dolog.Aki kórosan kövér, annak már egyéb zavar is lehet a szervezetében, ami a túlsúly következménye.

Megjegyzés:sokkal jobban örülnék, ha a lakosságot arra tanítanák -akár valóság show keretében is- hogyan változtathatunk életmódot, amely a súlyfölösleget is ledarálja.

Címkék: norbi életmód fogyókúra fogyás alexandra a nagy fogyás valóság show

A bejegyzés trackback címe:

https://sulystop.blog.hu/api/trackback/id/tr49191527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása