Súlycsökkentés

Fogyni, vagy nem fogyni? Ez itt a kérdés. Kóros soványság, kóros kövérség.Hol található az egészséges középút anélkül, hogy szervezetünk károsodna? Beszéljük meg!

Friss topikok

  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:52) A fogyi- és masszázsöv
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:52) Divattá vált "ana"-nak lenni?
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:51) Az egészséges életmód
  • tammasibela: medkit.hu/ > nektek is segíteni fog a szexuális életetekben! (2009.08.06. 20:50) Az elhízás okairól
  • Ungvári Dia: Én nagyon kiváncsi vagyok mi ez a betegség ? Én már nem vagyok fiatal, most diagnoztizálták nálam ... (2008.03.29. 18:42) Anorexia-ami már betegség

Google hírdetések

Feedek

Anorexia-ami már betegség

2007.10.02. 04:27 | naturalpatika | 1 komment

Az anorexiára jellemző, soványságra való hajthatatlan törekvés, illetve az elhízástól való rettegés, minden esetben túlzott soványsághoz, alultápláltsághoz, és az ezekhez kapcsolódó egészségügyi problémákhoz vezet.

Az anorexiában szenvedő személy még akkor is teljes bizonyossággal állítja, hogy kövér, amikor valójában csontsovány. Megállás nélkül fogyókúrázik, és mivel elszántan akar fogyni, hogy gyakran szed fogyókúrás szert, vizelethajtót vagy hashajtót.

Régebben azok voltak veszélyeztetettek e betegség által akik karcsúságot vagy az ideális testsúly fenntartását követelő foglalkozást, vagy ilyesfajta tevékenységet folytattak  a balerinák, a tornászok, a modellek, vagy a birkózók.

Az internetet böngészve egyre több "ana"-s, vagy "ana-mia"-s oldalba botlok, mely oldalak fenntartói általában tini lányok.Megdöbbentő olvasni tájékozottságukat, de leginkább a tippjeiket, amit egymás számára adnak.

Az anorexia mára divat lett.Divatos betegség, mely az önnmegvalósítás egyik kóros megnyilvánulása.



Kedves Blogolvasó!

Önnek van gyermeke? Netán tini? Rendesen táplálkozik? Biztos benne?

Címkék: betegség életmód anorexia fogyás önmegvalósítás kóros soványság tinidivat a nagy fogyás kóros táplálkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://sulystop.blog.hu/api/trackback/id/tr98183162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ungvári Dia 2008.03.29. 18:42:03

Én nagyon kiváncsi vagyok mi ez a betegség ? Én már nem vagyok fiatal, most diagnoztizálták nálam ezt a kórt elég előre haladott állapotban. Sosem akartam sovány lenni, sőtt mindig is hizni szerttem volna. Manapság nagyon sokat idegeskedem, de fogyni sosem akartam. Mégsem vagyok anorexiás?
süti beállítások módosítása